torsdag 21 maj 2009

Trevlig dag

Har spenderat i princip halva dagen med J och hennes son Jocke.. Himla trevligt, för det är så sällan vi ses nu för tiden... I tyckte att det var superkul att få leka med Jocke igen.. Han tjatar så ofta om honom, vill dit och leka...
Och jag och J drack kaffe och tjötade skit som vanligt...

Dagen började med kaffe hos J och ungarna härjade!
Sen åkte vi hem och åt middag och var hemma några timmar...
Vid halv sju begav vi oss till dom igen.. Kände mig uttråkad och tänkte att I kunde ju faktiskt få vara uppe lite längre eftersom vi är lediga i morgon...
Kunde knappt få med mig I hem nu ikväll, trots att han var supertrött...
Men nu är vi hemma i alla fall och nu ska jag försöka få I att lägga sig... Lite svårt med en övertrött unge... Men men förr eller senare går det ju... :)

Nu ska jag käka ett par varma mackor och glutta på tv tänkte jag...

Tjingeling!

0 kommentarer:

Skicka en kommentar