måndag 18 maj 2009

Romantisk fika?



"Gör ett kort eller en layout där du använder dig av svart, vitt, grönt och rosa."


Jag funderade och funderade och hade egentligen ingen känsla för denna utmaningen. Jag gillar ju bäst skisserna och inte när de bara tar färger som utmaning.

MEN det är ju faktiskt det som är meningen, man ska UTMANAS! :)


Så här är mitt resultat:

Nu när jag kollar på det så är det så gott som uteslutande de färgerna i kortet, förutom att jag har chalkat kanterna med brunt...
Så egentligen klarade jag utmaningen jäkligt bra.... enligt reglerna...

2 kommentarer:

Pysslingen sa...

Ett jättefint kort som inte skriker V, så det förstår jag var en utmaning för dig... Men som vanligt så lyckas du få till det i alla fall, till skillnad från vissa andra som inte ska nämnas vid namn här... fniss... (alltså jag själv...)

Budda sa...

Blev riktigt snyggt, med så pass luriga färger =)

Skicka en kommentar