lördag 2 maj 2009

Alingsås

Idag tog vi I till lilla torget i Alingsås, och där fick han hoppa stor studsmatta med sån där säkerthetslinor och jox. Han hade så superskoj! :)


Sen köpte jag två par set med shorts och t-shirts och en keps till honom.. Passade på att smita in på Stämpelboden och köpte lite papper och tejp. Sånt som de inte har på Designat.
Jag handlar ju hellre på Designat av uppenbara skäl, men idag fick jag alternera mig lite...
I köpte också ett par papper och nån döskalle-dekoration... Han gillar att pyssla, dock kanske inte alltid lika genomtänkt som andras pyssel är.


Men det gör ju inte något egentligen, bara han vill pyssla är jag nöjd faktiskt... *ler*


1 kommentarer:

Budda sa...

Den lilla busen ser ut att ha riktigt skoj, fan man blir ju själv sugen att testa på den där hoppar tjofräsen ju =)

Skicka en kommentar