torsdag 14 maj 2009

Behöver sömn!


Min kropp skriker efter sömn, men hur jag än försöker så kan jag bara inte somna.
Blir snart tokig!
Jag känner mig verkligen som en gnällfitta, men jag avskyr att vara förkyld!
Då är jag nog hellre magsjuk ett par dagar, istället för förkyld i 2 veckor... *blääää*

*****************************************************************************

Fasen, vi har en så snygg vaktmästare här på vår gård!
Han är faktiskt inte bara snygg, han är trevlig och skojig med!
Och GIFT! (tror jag... borde han ju vara... )

Jag träffade på honom hemma hos L idag när han skulle fixa en läckande kran eller va det nu var för nått...
Jag försökte febrilt komma på något som var trasigt hemma hos mig så jag kunde få lite sällskap av honom.... MEN.... jag kom inte på något trasigt så jag fick sitta här i min ensamhet utan snygga karlar... *suckar*

Fyyy ibland är det synd om mig!!


*****************************************************************************

Igår såg jag att det är på väg upp en liiiiten tand i min sons första glugg! *stolt mamma*



** Dubbelgluggen! **


Ni ser väl lilla bissen på väg upp??! Eller är det kanske bara jag som mamma som ser den? :)

Var ju bara tvungen att ta kort på det och visa upp för alla intresserade! (Om det nu finns någon som är det...?)


*****************************************************************************

Nej nu ska jag kolla på CSI New York... Inte min favvoserie men det är ju i alla fall CSI... Föredrar ju de andra två CSI-serierna egentligen... :)
Men i brist på annat duger New York...

0 kommentarer:

Skicka en kommentar