tisdag 12 maj 2009

Snart 12 timmar

Har hållt mig i snart 12 timmar... :)
Måste ju erkänna att jag är lite röksugen, men samtidigt så känner jag inte den paniken jag haft förr när jag försökt sluta.
Jag ska väl inte sticka under stolen med att jag har ett ganska pissigt humör, men det hade jag haft även om jag inte slutat röka..
Har så förbaskat ont i skallen, halsen värker och näsan är igenbommad med främmande föremål... Tror fasen jag hittade ett geléhallon där innan... Så visst hade mitt humör ändå varit ganska botten... Men men sånt är livet.
En surfitta kommer jag ju inte alltid att vara, det går snart över! :)

Nej nu ska jag få min son och mig själv i säng...

Ha det gött!!

2 kommentarer:

Pysslingen sa...

men hurra för dig, tolv timmar, där ser du... det går... nu är det bara att ta tolv timmar till... ;-))

Budda sa...

Hur går det för dig med detta? Har inget hört på ett tag?

Skicka en kommentar