onsdag 20 maj 2009

Shoppat loss

Jupp det har jag gjort idag, inne på Designat... De hade 35 % rabatt på all scrapbooking...

Himla kul att kunna fynda men fan så mer trist är ju att det innebär slutet för denna härliga butik. Och dessa HÄRLIGA tjejer som äger den!


Jag handlade för 622, 50 för att vara exakt! :)

Det blev pappersblommor, stämplar, två förvaringsburkar, 2 pearlmaker, glossy accents, stickles i blått, plastfickor, mini-album, 2 förpackningar alfabet, stämpelfärg (chalk), skärblad, papperdekorationer, 14 st enfärgade ark, 2 st mönstrade ark, ett ark med die-cuts och 2 rullar band....



Här är bilder på vad jag köpte, har glömt att fota två rullar med band....




Näää nu ska jag pyssla lite... :)

Ha det gott!

3 kommentarer:

Pysslingen sa...

Hej där!!! Nu tror jag att jag har bestämt mig...

Pysslingen sa...

TACK, TACK, TACK för dina underbara loggar till min blogg. Kramelikramkram!!!

Budda sa...

kors vad med pryttlar du skaffat.. Nu har du material till en himla massa nya roliga saker att visa upp här i bloggen framöver =)

Skicka en kommentar