lördag 30 maj 2009

Urk

Fy tusan så lite inspiration jag har...*suckar*
Har ingen lust att göra någon LO, vet inte vad jag ska använda för kort till det..
Och nått kort blir det ju inte gjort... Vill göra ett till min bror som fyller 16 men jag har ingen susning om alls hur fan det ska se ut..
~~DUBBELSUCK!~~

Fast när jag tänker efter så är jag nog allt för insnöad på stämplar,
jag har ju inget som passar en 16-åring..
Så det får nog bli ett kort med bara dekorationer istället..

Fast det orkar jag nog inte göra nu, är galet trött..
Borde kanske sova?!
Mmmm, det tror jag är en bra idé! :)

Nattis på er alla!


1 kommentarer:

Pysslingen sa...

Grattis till vinsten på Tiggys Spots... för du har väl sett det... att du var en av de tre som vann blog-candyn där... *hurra*

Skicka en kommentar