söndag 24 maj 2009

Syskon


Gjorde en LO med min mamma och mina två morbröder.. En liten hyllning till de syskon mamma har kvar i livet... En moster och en morbror har tyvärr dött de senaste åren.... Jag satt och rotade bland kort i datorn och fann detta fina kort på dom. Den ena bor i Hammerfest i Norge och den andra i Staffanstorp i Skåne.. Inte så ofta de har möjlighet att ses och just därför var det skoj att de fastnade på kort... :)


*****************************
Jag beundrar de som kan scrappa med massa rysch-pysch, massor med detaljer, vintage-stil, romantisk stil osv.. Det är så himla underbart att se på!
MEN tyvärr har inte jag den stilen, även om jag ibland önskade att jag hade det...
Fast å andra sidan så skulle det nog bli allt för konstlat om jag försökte mig på det..
Någorlunda enkelt är min stil! :)

1 kommentarer:

Pysslingen sa...

Du gör alltid så fina saker och du har din stil som är jättefin och som är du. Önskar själv att jag kunde göra någorlunda enkla saker ibland, utan för mycket rysch-pysch... fast då vore det ju inte jag.;-))

Skicka en kommentar