söndag 17 maj 2009

Okej....

Jag satt och zappade mellan kanalerna och hamnade på SVT1 och givetvis mitt hat-program....
Skulle precis slå över på en annan kanal när jag upptäckte att NORGE låg på första plats!!
Då kunde jag ju inte byta, tyckte det skulle vara kul om Norge vann eftersom de en gång i tiden fick 0 poäng... *fniss*
Och dessutom är JAG ju NORSK! Eller halvt norsk.... Morsan är ju norsk, så nu tror jag faktiskt hon sitter och tjoar där hemma...
Hm, sitter och lyssnar på vinnarlåten nu, och den är ju verkligen FÖRSKRÄCKLIG!!!!
Hur fan kunde han vinna?!

Ja ja, kul att en norsk kammade hem det i alla fall, hur jävla piss det än låter.... :)

Kram och nattis på er alla!

Och LOVA att inte skvallra att jag sett liiite på detta spektaklet..... LOVA!!!! Okej?!

1 kommentarer:

Budda sa...

Fattar inte heller hur den låten kunde vinna faktiskt. Kollade lite sporadiskt då o då och fann Island vara bättre alternativ till vinnare annars.

Skicka en kommentar