tisdag 3 februari 2009

Sjuk?

Funderar på om jag börjar bli sjuk... Fryser som en galning och har vansinnig huvudvärk, kan ju dock vara migrän också. Jag känner ingen skillnad mellan dom förrän efter några timmar... Jag har inte vanliga migränsymtom som de flesta andra har... Brukar slänga i mig alvedon till att börja med, går den inte över då är det migrän.
Men nu körde jag på säkra kort, jag tog en Diklofenak istället. Det hjälper mot migränen, och är det inte migrän så bör den ju ta bort huvudvärken också...

Kanske bästa botemedlet är att krypa ner i sängen?

Men tvn i sovrummet verkar till att ha ballat ur och då har jag inget att sysselsätta mig med ju.... :(

Neee jag kryper nog ner i soffan och slökollar på tv istället... :)

Nattis på er!

2 kommentarer:

Budda sa...

Krya på dig vännen....

Anonym sa...

Hoppas inte du blir sjuk nu...c58

Skicka en kommentar