måndag 2 februari 2009

Rix MorgonZoo

Guuud vad jag har saknat MorgonZoo!
Jag lyssnade alltid på det när jag jobbade på fabrik innan. Fullkomligt älskar detta program!
Fylking är ju så skön!!
Jag äger ingen radio och lyssnar således väldigt sällan på radio, vilket jag saknat i allmänhet. Folk pratar om olika nya låtar och jag har ingen susning om vad de talar om, jag ser ju inte på MTV heller. Det enda som går på vår tv här hemma är ju Barnkanalen.
MEN så kom jag på den briljanta idén att lyssna på WEBRADIO! OJOJ, jisses va smart jag är! Att jag inte tänkt på det tidigare!! *suckar*
Ja ja nu skrålar i alla fall min dator ut musik och reklam ur högtalarna och jag njuter!
Hm, reklamen kan jag ju vara utan men man får ta det goda med det onda... :)

Mailade iväg mitt skolarbete till min lärare (aka SuperSubban) nu tidigt i morsen. Får se om hon sågar mig, som vanligt.... Inget förvånar mig med henne längre... :(

Nej nu ska jag skvalpa i mig min andra kopp kaffe!
Snart så kapsejsar väl mig mage..... Ja ja man får som sagt var ta det goda med det onda! *ler*

1 kommentarer:

Anonym sa...

Vad vore livet utan kaffe!! det första man gör när man kommer till jobbet...en kopp java.../c58

Skicka en kommentar