söndag 1 februari 2009

Dumma ICA

De hade ju inte de påsarna jag skulle ha, så jag fick cykla äääända till Hemköp istället!
Det innebär en cykeltur på 500 meter till, MINST!
Höll ju på att avlida på vägen.
Väl inne på Hemköp fick jag tag i de påsarna jag skulle ha. På vägen till kassan råkade jag gå förbi lösgodiset, och de stackars karamellerna fullkomligt skrek: ÄT MIG!
Så naturligtvis gjorde jag som de ville, jag köpte med mig godiset hem och nu ligger de i min mage och gottar sig! :)

Idag slår jag ett slag för Hemköp! Vanligtvis handlar jag alltid på ICA så det skär i hjärtat på mig! :(



1 kommentarer:

Budda sa...

Ja detta lösgodis vilket elände det kan bli när man passerar 100 vita lådor med en massa smaskens som bara skriker efter en, men gott så länge det varar :)

Skicka en kommentar