torsdag 5 mars 2009

Livet från den ljusa sidan!

Idag har har jag fått mig två härliga överraskningar.

Första fick jag i morse, tänker inte förklara vad det handlar om, men till personen i fråga:


Tusen tack vännen! Du gjorde tog fram solen idag! :)
PUSS PUSS I MASSOR!





Och andra överraskningen hämtade jag ut på posten alldeles nyss:



Till Martin aka Budda och hans flickvän:

Titta så fint den pryder min bokhylla! Och i kväll ska det mumsas! :)

Ni är ju bara för ljuvliga! Looovar att bjussa på fiskpinnar och remuladsås! ;)
Och kanske sockervadd och en kram om ni är snälla på Liseberg! ;)





Ibland undrar jag vad jag har gjort för att förtjäna mina vänner... *ler*

1 kommentarer:

Budda sa...

Äsch vadå .. När jag fick denna burk med "rock n roll kola" så kom jag att tänka på din blogg där du nyligen skrivit att du ville ha sånt. Då vart jag ju tvungen att skicka den till dig :)

2 glada saker på en o samma dag det var inte illa =)

Skicka en kommentar