onsdag 11 mars 2009

(fågel)influensa?

Neej det får vi verkligen inte hoppas... *ler*
Men en rejäl influensa har jag lagt till med... Mår sjukt dåligt, halsen värker, kan knappast svälja. Har hög feber och hela kroppen skriker av värk.
Mår som en potta skit. Orkar knappt sitta här ju... och då är det illa! *s*

Jag var ju kalasförkyld för ett par veckor sen, men det var nog bara förvärkar till denna influensa... *suckar*

Jag knarkar alvedon som en tok.... det tar åtminstone bort udden av febern och värken.

Min son har åkt ner till mina föräldrar som snällt tog sig an honom. Det är sällan det blir sån kris att de måste åka upp hit för att hämta honom. Men igår var jag totalt sängliggade så han fick faktiskt tyvärr springa våg för vind här hemma. Orkade inte laga mat, tack och lov att micron finns så han fick i sig lite mat ändå..

Han skötte sig så bra igår, var så stolt och tacksam! Och så pysslade han om mig med... :)

1 kommentarer:

Budda sa...

Stackars dig! Skulle varit lite närmare så hade jag kommit över och pysslat om dig lite goding.

Krya på dig vännen ..

Kramiz

Skicka en kommentar