torsdag 19 mars 2009

Blinddate

Eller egentligen var det ingen riktig blinddate eftersom jag sett kort på honom innan, men nästan...

Mucho najsnajs kille måste jag säga.
Tack till Karin som tussade ihop oss! :)


Vill egentligen inte blajja om mitt kärleksliv på bloggen eftersom folk känner mig, men tyckte det var värt att nämna att det finns en underbar grabb i min närhet. Såååå nu var det sagt! :)


Puss på dig Andreas!


Och för att fortsätta i kärlekens tecken så scrappade jag ett kärlekskort (inte till Andreas dock, för han läser min blogg så här vågar jag inte publicera hemliga alster... )

Hur som helst, hjärt-stämpeln är även den lånad av min väninnas dotter E.
Dekorationerna låg här hemma och skräpade, och kom nu till användning... Alltid bra att rota i sina gömmor... :)



2 kommentarer:

Anonym sa...

Åhhh va gullig du är :) Tycker så mycket om dig Veronica... You got me hooked ;) Puss puss

Budda sa...

Jösses har du varit på en "blinddate" det var som tusan ;)

Skicka en kommentar