lördag 6 juni 2009

Varberg


Är nere hos mina päron i Varberg och njuter av sällskapet...
Visserligen har mamma använt mig som slav under hela dagen, datorerna skulle fixas!
Och tårtor skulle bakas... Fast där var jag inte till någon hjälp ändå, hon bestämde sig för att göra allt själv... Jäkla martyr! *ler*
Fast datorerna blev fixade i alla fall... :)
Och så har vi varit på ONOFF och köpt min 30-årspresent... En månad för tidigt, men men det är så sällan jag är här så vi passade på... Fick en ny


Nokia 5220 XpressMusic

**Wiiiiie!**

Och så fick jag en dator, visserligen halvgammal, men va fan gör det? Den kommer att duga fint åt min son i alla fall! :)

Så det har varit en skitbra dag måste jag säga! :)


1 kommentarer:

Budda sa...

Vad kul.
Min sambo har samma mob och hon är nöjd.

Skicka en kommentar