lördag 27 juni 2009

Bortskämda jag!

Jaa ujuj jag är verkligen en bortskämd unge! :P
I början på juni fick jag ju en mobil som 30-årspresent, dock lite tidigt men men så är fallet...
Innan vi kom fram till att jag skulle få en ny mobil så funderade jag på att önska mig en Cuttlebug men jag kom fram till att jag behövde ny mobil mer...
Sååå jag fick ju min mobil... :)
MEN igår så ringde mamma och frågade om jag och L skulle köpa en Cuttlebug ihop eller inte...
Och jag sa att hon köpt sig en egen, men att jag givetvis får låna den..
Och DÅ sa min kära mor att hon skulle köpa en NY till mig! :)
Eftersom min lillebror på 16 år nyligen fått lite extrapengar tyckte hon att jag också skulle ha det...
Här är det rättvisa som gäller, trots att jag är 14 år äldre än lillebror...
Min snälla mamma! :)

TUSEN TACK MAMMA och PAPPA!!!!

Och JAAA jag är bortskämd, jag vet det... ;)

******************************

Jag gjorde ett kort igår med snören, tänkte att man inte ska behöva öppna kortet helt så jag la ner en tag under OH-plast som man bara kan dra upp och skriva på.
Sen under tagen har jag stämplat fjärilar..





2 kommentarer:

Budda sa...

Oj oj oooj så bortskämd du är =) =)
Har inte en aning om vad en cuttlebugg är men det blir säkert bra ändå


Måste nog erkänna att jag också är bra bortskämd faktiskt ;)

Anonym sa...

Åh vilket fint kort. Och grattis på födelsedag och till den nya cuttlebugen! ;)

/M

Skicka en kommentar