fredag 7 augusti 2009

På G igen!

Jaa nu har jag fått tummen ur och scrappat lite...

Har gjort två kort, ett till nyfödda Enya och ett till min lillebrors flickvän som fyller 15 på måndag.

Enyas mamma bytte stavning till henne EFTER jag gjorde kortet, till Enja... Men men det fick bli med Y ändå...

Och brorsan frågade mig om jag kunde göra ett kort åt honom till hans tjej..

-Jaha, vad gillar hon för fäger då?
-Ööööh, det vet jag inte, men hon gillar randigt...
-Eeeh okej, är hon en RÅÅÅSA tjej då?
-Nä fan, jag har aldrig sett henne i rosa!

Nehe okej, en tjej på 15 och inget råååsa, hur ska detta gå?!
Randigt dessutom, och så skulle det va LITE gulligt och men inte för gulligt...
*suckar*

Resultatet blev jag faktiskt nöjd med... För en gång skull..



Biljetten "på din dag" fick jag av L, tack tack ska du ha! :)

Och min bror till och med TACKADE mig, och gav mig en KRAM!
JÖSSES!
Fast, han är ju trots allt bara 16 år,
så man kan ju inte förvänta sig allt för mycket av skitungen... *ler*
Och så frågade han hur mycket jag ville ha för kortet!
Givetvis ska jag väl inte ha nått betalt för kortet!
Jag blev ju så glad över att ens bli tillfrågad av honom... :)
Han gav mig ju en kram och det är faktiskt betalning nog! :)
***************************
Och här är kortet till Enja...
Svårt att ta kort, då blixten bara bråkade med mig.. :(


2 kommentarer:

Pysslingen sa...

De bev jättefina, och biljetten fick du med glädje... Men det var extra roligt att se de vackade pappren du har på Enjas kort. Jag har bestämt för mig att det var något du sa om veckade papper... Kommer inte riktigt ihåg vad det var... Får nog tänka på det ett tag till... Det kommer nog snart ska du se... Hehehe... ;-))

Angelica - Angel - Dolliver sa...

Inte konstigt att du fick en kram av brorsan - kortet är ju enormt vackert! Och ändå inte för "gulleputtenuttigt"! Alldeles lagom elegant helt enkelt!

Kortet till Enya/Enja (hur stor är chansen till namnändringen precis efter korttillverkningen?? *fniss*) är också otroligt vackert! Mjuka, behagliga toner, jordnära, det blir säkert uppskattat!

Ha de så gott!
Kram / Angelica

Skicka en kommentar