lördag 4 juli 2009

Förbannade värme!

Uscha vad jag ogillar sommaren!! BLÄÄÄ!
Såå nu var det sagt!

****************************************

Igår, fredag fick jag en överraskning på posten... Söta Budda (han som alltid lämnar kommentarer i min blogg) och hans tjej hade skickat ett födelsedagskort med två triss-lotter..

Hur gulliga som helst är dom ju! :)


Och igår var jag och I på Mc Donalds, för att fira min kommande födelsedag... Ja ja mest för hans skull vi åkte dit, han tjänar ju mest på det.. Jag ville mest åka dit för att få tag i ett roooosa glas!


När vi står i kön står det en man bredvid mig och han får sitt roooosa glas, han tittar ogillande på det och säger:

- Jag vill inte ha glaset.
Han vänder sig om till mig och säger:
- Vill du ha det istället?

OOOH JAAAA gärna!! säger jag överlycklig.

Superglad över att ha fått mitt roooosa glas, köper jag själv en meny och får ett glas till! :)

Vilken lycka!!! *ler*

I fick också ett glas i sin Happy Meal, fast ett plastglas med en dinosaurie som skiftar färg när den blir kall.. Han var lika glad han! :)

Hm, det ska inte mkt till för att göra mig och min son lyckliga! :)

Härlig fredag!

Tack Budda och K!!
Kraaamis på er!


****************************************

Sen har jag och L beställt lite dies till våra Cuttlebuggar.... :)

Förhoppningsvis kommer de på måndag! *lääääängtar*
****************************************

Fick en beställning av min farmor och farfar på ett födelsedagskort, de ska på kalas nån gång här i juli.. Och så här blev det:

Hade inte lust att överarbeta kortet så det blev rätt sparsmakat faktiskt.. Men men han är ju en gubbe så jag tror inte han gillar blommor, krusiduller och gullgull allt för mycket... *ler*

****************************************

Nee nu ska jag fortsätta städa, i morgon kommer det gäster... Och tårta ska bakas.. *suckar*


Ha det gott igelkott! :P



1 kommentarer:

Budda sa...

=)

Härligt härligt

Skicka en kommentar