måndag 13 april 2009

Aj som fan

kan man lugnt säga, har blivit så grymt misshandlad idag att det är skamligt! Men resultatet blev i alla fall bra! :)

Eftersom jag redan har en tatuering sen innan på vaden visste jag att det inte skulle bli skönt precis.

Jag frågade Steffe var det gör mest ont att tatuera sig, enda svaret jag fick var:

- Vill du veta sanningen eller ska jag ljuga för dig?

Jaha, och det sa allt för mycket egentligen... Och ont som satan gjorde det... Men men sånt är livet, sitter redan och planerar in nästa tatuering... :)


Tyvärr är den lite för blodig just nu, men men det går ju bort...

2 kommentarer:

Budda sa...

Va kul. Det var det motivet som kom upp i skallen när du sa vad du hade gjort, eller motivet jag menar namnet så klart =)

Andreas sa...

Ja inte vart det lika mycket hålla i handen som bollplank för din fina vokabulär ;) men moraliskt stöd var jag ju i alla fall *skratt*
Tycker det blev jäkligt bra i alla fall, nu är det bara vänta på att den läker så du kan slänga kryckorna åt sidan asg*

Puss puss på dig min björntjej

Skicka en kommentar