lördag 31 januari 2009

Pysseltokiga jag!


Efter mycket om och men, och efter att ha hattat fram och tillbaka mellan olika bloggportaler väljer jag denna. Jag har haft otaliga bloggar på olika ställen och har inte kunnat bestämma mig, men jag tycker denna verkar bra än så länge.

Jag är en 29-årig mamma som älskar att pyssla, allt från korttillverkning till smyckestillverkning.
Jag lägger allt för mycket pengar i en liten lokal butik som heter Designat, de har scrapbooking och inredning. Jag bara älskar den butiken, helt underbar! Och personalen där är också underbara, riktigt trevliga och faktiskt mysiga... Jaaa annars så hade jag väl fan inte gått dit i onödan... *ler*


Här är en After Eight-burk jag klädde om och gav till en liten nyfödd flicka.

Tack och Hej för mig!




1 kommentarer:

Budda sa...

Vilket grymt jobb .. den burken blev klart mycket bättre än orginalet ...

Skicka en kommentar